نمایندگی سمعک ای اند ام  A&M

ما بهترین خدمات نمایندگی سمعک ای اند ام A&M  را ارائه می دهیم. سطوح مختلفی از کم شنوایی با درجات نرمال، خفیف، متوسط و شدید وجود دارد. بسیار رایج است که افراد در سنین 24 تا 30 سالگی نیز با کم شنوایی خفیف مواجه شوند. چگونه می توان پی برد که کم شنوایی متوسط دارید یا شدید؟ فناوری، راه حل آسانی به نام سمعک در اختیار ما قرار داده است.

خرید سمعک بسیار مهم است. در میان نمایندگی های مجاز و معتبر سمعک در ایران، ما عرضه کننده چندین تولید کننده مجاز و معتبر از جمله سمعک ای اند ام  A&M در قم هستیم.

بهترین نمایندگی سمعک ای اند ام در قم

مرکز خدمات فروش و عرضه سمعک ما در قم قرار دارد. ما خرده‌فروشانی داریم که به‌طور دوره‌ای حتی از سایر استان ها و شهر های ایران از ما خرید می‌کنند. اعتبار ما در تجارت سمعک باعث رشد و موفقیت دائمی ما شده است. بنابراین ما به عنوان بهترین نمایندگی سمعک ای اند ام A&M محسوب می شویم. ما برند های معتبر سمعک از جمله، سمعک های Resound، Rexton، Starkey و سمعک های A&M را عرضه می کنیم. برای تهیه سمعک مناسب با قیمت مناسب از فروشگاه نمایندگی ما دیدن کنید.

ارائه کننده سمعکی مناسب و استاندارد

در این نمایندگی، ما با سمعک های A&M، از هر بیمار با این فناوری پیشرفته استقبال می کنیم. ما سال ها است که در این زمینه به مشتریان خدمت می‌کنیم، و به دلیل توانایی خود در گوش دادن به نیازهای بیماران در میان افراد و مطب های طرف قرارداد خود شهرت پیدا کرده‌ایم. ما درک می کنیم که زندگی با کم شنوایی چقدر می تواند سخت باشد و ماموریت ما ارائه لوازم و خدمات مربوط به شنوایی به بیماران است.

نرم افزار و اتصالات سمعک A&M

این شرکت تولید کننده سمعک، دارای نرم افزار سمعک سیار A&M است که برای تنظیم دقیق فرکانس کم شنوایی بسیار مفید است. سپس به طور کاملا خودکار ادیوگرام برای شنوایی تنظیم می شود.

برخی از ویژگی ها و مزایای سمعک های برند A&M

A&M XTM P برای کاهش شنوایی 100db مفید است.

برجسته ترین ویژگی این سمعک ها پیشگیری از بازخورد و مدیریت نویز و صداهای ناخواسته محیط است.

به علت کاربرد آسان برای سالمندان کاملا مفید و کاربردی است

کار با آن آسان است به راحتی در گوش قرار می گیرد و مطمئن است.

دارای نازل ترین قیمت های موجود در دسته سمعک های موجود در بازار

سمعک های کوچک و تقریبا نامرئی A&M XTM CIC و XTM ITC بسیار سبک هستند.

سمعک A&M محبوب ترین و پر طرفدارترین مدل های سمعک پشت گوشی هستند

ارائه دهنده بهترین تکنولوژی برای مدیریت نویز و صداهای نا خواسته محیطی

 دلایل انتخاب نمایندگی سمعک ای اند ام A&M

ما گزینه های درمانی مخصوص به شرایط شما را ارائه خواهیم داد.

ما می توانیم به شما کمک کنیم که از یکی از با ارزش ترین دارایی های خود محافظت و حمایت کنید.

ما در کشف شرایطی که بر مسیر گوش به مغز شما تأثیر می گذارد، تخصص داریم.

ما تمام اطلاعاتی را که شما برای اتخاذ بهترین تصمیم نیاز دارید، در اختیار شما قرار می دهیم.

توانایی شنیدن یک فرآیند پیچیده است و این در حوزه تخصص نمایندگی سمعک ای اند ام است!

ما در خدمات مربوط به سمعک‌ها از جمله برنامه‌نویسی و عیب‌یابی دستگاه شما تخصص داریم.

نمایندگی مجاز سمعک A&M

سمعک A&M بخشی از شرکت زیمنس است که با صد سال سابقه در تولید سمعک می تواند یک راه حل عالی برای مشکل شنوایی در افراد ارائه دهد. سمعک A&M یک بخش عرضه کالا با بودجه کم را در مدل های سمعک BTE (پشت گوشی)، هدف قرار می دهد. این بخش به خوبی توانسته است کیفیت سمعک و خدمات برتر را حفظ کند. هدف اصلی این شرکت تمرکز بر سمعک دیجیتال است. به گونه ای که همه قادر باشند به راحتی با بودجه معقول و کیفیت عالی از آن استفاده کنند.

سمعک یک دستگاه الکترونیکی و پزشکی است که توسط متخصص شنوایی سنج معتبر نصب می شود. سمعک های A&M دارای ویژگی های خوبی برای غلبه بر کم شنوایی هستند. این سمعک ها دوام بسیار بالایی دارند و با ارزان ترین قیمت قابل عرضه می باشند. دستگاه‌های اولیه این برند فاقد تقویت‌کننده بود، اما اکنون همه شرکت‌ها تلاش می‌کنند تا سمعک های کوچکی را با وضوح بالای صدا به بیمار ارائه بدهند که با میزان افت شنوایی قابل قبولی پیکربندی شده باشند.

سمعک های A&M قابل برنامه ریزی با کامپیوتر هستند و صدای محیط را به راحتی تنظیم می کنند و دارای امکانات کاهش نویز نیز هستند. این سمعک ها با محفظه های نگهدارنده شیک و مناسب برای بیمار عرضه می شوند. شکایت از این برند سمعک بسیار کمتر است. شنوایی سنج ها همیشه سه نوع اصلی از افت شنوایی، کم شنوایی حسی عصبی، کم شنوایی هدایتی و کم شنوایی ترکیبی را توضیح می دهند. طبق نظر متخصص کم شنوایی شما، سمعک متناسب با سبک زندگی و بودجه شما پیشنهاد می شود.

اگر قصد خرید سمعک با کیفیت و با بهترین ویژگی ها را دارید، باید نکاتی را بررسی کنید. مسیر شنوایی شما از گوش شما شروع می شود و به مغز شما ختم می شود. هنگامی که صداها به گوش داخلی می رسند، به سیگنالی تبدیل می شوند که به مغز ارسال می شود. بنابراین، سلامت شنوایی شما می تواند به طور مستقیم بر سلامت مغز شما تأثیر بگذارد.

مطالعات به طور مداوم نشان داده اند که چگونه کاهش شنوایی با زوال شناختی و زوال عقل ارتباط دارد. افرادی که کم شنوایی دارند بیشتر در معرض خطر بیماری های روانی مانند افسردگی هستند. شنوایی سالم ارتباط مستقیم با سلامت مغز دارد. بنابراین انتخاب یک سمعک مناسب می تواند در پیشگیری از این مشکل نقش مهمی ایفا کند. با انتخاب سمعک مناسب کیفیت زندگی شما تا حد زیادی افزایش می یابد.

در حال حاضر ما یکی از مهمترین تامین کنندگان سمعک قم هستیم. برای اطلاعات بیشتر از امکانات و ویژگی های سمعک A&M و همچنین استعلام قیمت ها به نمایندگی سمعک ای اند ام A&M مراجعه کنید. همچنین می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما مشورت های لازم را در خصوص سمعک مناسب خود را دریافت کنید.