نمایندگی سمعک فوناک Phonak

در کلینیک پژواک، نمایندگی سمعک فوناک در قم میتوانید سمعک‌های فوناک سوئیس اصل را با قیمتی مناسب و دست اول تهیه کنید. این مرکز محصولات را با بهترین مشاوره برای انتخاب بهترین نوع سمعک و هیمنطور با خدمات پس از فروش مثال زدنی همراه با یک سری خدمات رایگان (ارزیابی شنوایی، قالب گیری، تنظیم توسط دکترای شنوایی به وسیله‌ی تجهیزات REM و باتری) ارائه می دهد. برای شناخت بیشتر با این نوع سمعک ها میتوانید این مقاله را مطالعه کنید و یا همین حالا با بهترین نمایندگی سمعک فوناک در قم تماس بگیرید و سوال های خود را بپرسید تا انتخابی داشته باشید که در آینده پشیمان نشوید.

در مورد کمپانی سمعک فوناک

این شرکت سوئیسی برای هر نسل از سمعک های تولیدی و با هدف دسته بندی کاربردی، سه سطح پایه (۳۰)، سطح استاندارد (۵۰)، سطح پیشرفته (۷۰) و سطح عالی (۹۰) در نظر گرفته است و از جمله ویژگی های مهم این برند، حساسیت به نیازهای کودکان در طراحی سمعک است و در نتیجه عرضه بهترین سمعک ها برای کودکان، به ویژه کودکان با سطح کم شنوایی شدید می باشد.

شرکت سمعک فوناک phonak

انواع سمعک فوناک

برند سمعک فوناک دارای مدل های متنوع بوده و سطوح مختلف کم شنوایی و همینطور سلیقه های مختلف را پوشش می دهد. در ادامه به برخی مدل های برند فوناک اشاره شده است.

سمعک SKY

سمعکV SKY

مقاوم در برابر گرد و غبار، ضد آب و مناسب برای نوزادان، کودکان و نوجوانان است. در آخرین بررسی طبق استاندارد IEC60529 از غوطه ور شدن مداوم در 1 متر آب به مدت 60 دقیقه و 8 ساعت در محفظه گرد و غبار جان سالم به در برد، هیچ اثری از گرد و غبار در داخل محفظه مشاهده نشد.

سمعکQ SKY

دارای امکان شنیدن صداهای بلند، ضدآب و گرد و غبار و مناسب مکالمات تلفنی است. در محیط خارج منزل حتی با وجود باد شدید، بهترین بهره وری را دارد.

NAIDA phonak

سمعک NAIDA

این مدل سمعک بیشتر برای کودکان با افت شنوایی زیاد مناسب است. دارای صدای قدرتمند سخت‌افزار جدید و نرم‌افزار پیشرفته، در موقعیت‌های مختلف به نیازهای شما پاسخ می‌دهد. ویژگی های جدید شامل تقویت کننده گفتار، حذف نویز، حسگر حرکتی است و به تلویزیون و تلفن های هوشمند دارای سیستم های IOS و Android وصل می شود، همچنین به دستگاه های دارای بلوتوث نیز متصل می شود. با برنامه myPhonak می توانید با تنظیم دقیق صدا و ایجاد برنامه های سفارشی خود، تجربه شنوایی را شخصی سازی کنید. همچنین می‌توانید تنظیمات سمعک را از راه دور توسط متخصص شنوایی خود دریافت نمایید. این مدل، دارای رنگ های زیبا و متنوع است.

NAIDA V

این نوع سمعک برای کم شنوایی شدید و عمیق استفاده می شود و سطوح مختلف 30 ، 50 ، 70 و 90 را پوشش می دهد.

NAIDA Q

سمعک های قوی پشت گوشی هستند که با دارا بودن شاخص IP معادل 67، مقاوم ترین سمعک های Naida نسبت به آب و رطوبت محسوب می شوند.

سمعک BOLERO

این نوع سمعک، به دلیل داشتن مدارهای پردازشی پیچیده، سبب بهبود درک بیمار از صدای موسیقی و محیط های پر نویز می شود. در سایزها و رنگ های مختلف تولید شده و انواع درجه کم شنوایی را پوشش می دهد.

BOLERO Q

از نوع پشت گوشی بوده و دارای بدنه نانو و در نتیجه ضد آب است. درواقع می توان گفت با شاخص IP معادل 67 ضد آب ترین محصول این گروه است، که می تواند مواجهه با آب را تا 30 دقیقه و تا عمق یک متر تحمل کند.

BOLERO V

به تعبیر کمپانی فوناک، این سمعک برای ماندگاری ساخته شده است، که به مقاومت بالای این سمعک در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار، اشاره می‌کند. سنسور سازگاری خودکار و تنظیمات برای حداکثر بهره در محیط های مختلف را داراست که موجب تقویت درک گفتار و عملکرد عالی در موقعیت های شنیداری پر سر و صدا می شود. این مدل، برای شنیدن موسیقی بهترین نوع سمعک می باشد. به شما این آزادی را می دهد که به طور یکپارچه از یک موقعیت شنیداری به موقعیت دیگر حرکت کنید، چه در یک رستوران پر سر و صدا، ماشین، سالن کنسرت باشید یا به سادگی در خانه نشسته باشید.

NAIDA phonak

سمعک AUDEO

این مدل سمعک دارای رسیور خارجی است. یعنی رسیور سمعک از دیگر اجزاء تشکیل دهنده آن جدا شده و در کانال گوش قرار دارد و مابقی اجزا به شکل بسیار ظریف و راحتی در پشت لاله گوش مخفی می‌شود. دارای تکنولوژی بالا و قابل شارژ است. دارای صدای واضحی است و دو گروه AUDEO V و AUDEO Q دارد که در زیر مشخصات هر مدل توضیح داده شده است:

AUDEO V:

بسیار ظریف هستند که به طور خاص برای کم شنوایی‌های شیب دار مناسب اند. پهنای باند فرکانسی بالا و حداقل فیدبک را دارد و سطوح مختلف 30 ، 50 ، 70 و 90 را پوشش می دهد.

AUDEO Q:

در این مدل سمعک، گیرنده داخل کانال گوش است و برای کم شنوایی ضعیف تا شدید تجویز می‌شود و سطوح مختلف 30 ، 50 ، 70 و 90 را پوشش می دهد. مجهز به مداری جهت کنترل وزوز گوش می باشد.

AUDEO MARVEl:

یکی از هوشمندترین و مدرن‌ترین مدل های سمعک، از نوع نامرئی بوده و با این سمعک دیگر تلاشی برای شنیدن انجام نمی دهید، بلکه بطور طبیعی و بدون نویز، صداها را شنیده و لذت می‌برید. به دستگاه های موبایل با سیستم عامل IOS و Android و همینطور سیستم های دارای بلوتوث وصل می‌شود. قابل شارژ و دارای امکان کنترل از راه دور می باشند.

در زمان خرید سمعک فوناک به دو نکته مهم اصل بودن و خرید از نمایندگی های معتبر توجه داشته باشید. اگر ساکن قم، یا شهرهای اطراف و به دنبال یک نمایندگی سمعک معتبر هستید با ما، معتبرترین نمایندگی سمعک فوناک در قم تماس بگیرید. این نمایندگی سمعک در قم، علاوه بر مشاوره و راهنمایی در خرید، بهترین خدمات پس از فروش سمعک فوناک را ارائه می دهد. کار ما فقط فروش نیست، آموزش نحوه استفاده، پشتیبانی و تعمیر و بطور کلی خدمات پس از فروش مناسب، ما را از دیگر نمایندگی ها متمایز می کند.